مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-22اقتصادي

ضرورت تقویت زیرساخت های گردشگری شیراز  برای ایجاد فضاهای جدید


در ادامه رایزنی های تیم اقتصادی شهرداری شیراز با هیئت سرمایه گذاری کشور ترکیه، بر تقویت زیرساخت های گردشگری و چابکی شهرداری این کلان شهر در پیشبرد امور و ایجاد فضاهای جدید شهری تأکید شد.

- ایسنا/فارس در ادامه رایزنی های تیم اقتصادی شهرداری شیراز با هیئت سرمایه گذاری کشور ترکیه، بر تقویت زیرساخت های گردشگری و چابکی شهرداری این کلان شهر در پیشبرد امور و ایجاد فضاهای جدید شهری تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رایزنی های تیم اقتصادی شهرداری شیراز با هیئت سرمایه گذاری کشور ترکیه، جلسات فشرده ای با حضور رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر، معاون مالی و اقتصادی شهردار ی و رییس و کارشناسان سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و هیئت ترکیه ای برگزار شد.

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 30 مهرماه در این رابطه گفت: طی دو سال گذشته، رویکرد شورای اسلامی شهر به عنوان یک نهاد نظارتی، همراهی، همدلی و پشتیبانی از مجموعه شهرداری شیراز در پیشبرد اهداف سرمایه گذاری بوده است و امروز شاهد به بار نشستن این همدلی هستیم.

علیرضا اسکندری اظهار کرد: امضای تفاهم نامه احداث مجموعه تفریحی ـ گردشگری باغ پرندگان و شهر برفی در شیراز، نتیجه یک سال تلاش و پی گیری های مجدانه مجموعه شهرداری برای جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت زیرساخت های گردشگری شیراز  برای ایجاد فضاهای جدید

ضرورت تقویت زیرساخت های گردشگری شیراز  برای ایجاد فضاهای جدید